In Memoriam Koos Brands

zaterdag 27 februari 2021

Afgelopen vrijdag bereikte ons het trieste nieuws dat één dag eerder, donderdag 25 februari, Koos Brands op 72-jarige leeftijd was overleden.

Foto Koos 02ajpg
Scheidsrechter Koos, in die ‘hoedanigheid’ zullen we hem nog lang blijven herinneren. Gedurende lange tijd een van z’n grootste hobby’s, op de zondagmorgen fluiten  bij vv Boskant. Vooral bij de lagere teams van onze club, alhoewel hij in de aanloop van de competitie ook regelmatig actief was bij de dames en oefenwedstrijden van onze selectie.

Hij stond z’n mannetje wel! Ik denk dat ik voor eenieder duidelijk ben als ik stel dat Koos een scheidsrechter was ‘waor ge nie mè gingt lope’! Een jaarlijks uitstapje voor Koos was het gezellige familievoetbaltoernooi, hier in Boskant. De laatste jaren had Koos, als consul van de KNVB, de taak (een ‘goed excuus’ voor een heerlijke bak koffie) om bij slecht weer op de vroege zondag morgen de velden te keuren. Gelukkig voor Koos was er al een aantal jaren een goed alternatief op de zaterdag, als z’n kleinkinderen hun wedstrijdje(s) speelden.

We wensen echtgenote Mien, Angela en Hans met de kinderen Sam en Jorn, en John heel veel sterkte met de verwerking van dit enorme verlies.

Koos Rouwkaart 01jpg

Koos Rouwkaart 02jpg