Hulp gezocht voor commissie materialen jeugdafdeling

vrijdag 15 april 2022

De afgelopen jaren hebben 3 dames het materiaalbeheer van vv Boskant jeugd afdeling onder hun hoede gehad. Bianca, Ilse en Elle hebben aangegeven dat ze na jaren lange dienst hiermee stoppen en deze werkzaamheden willen overdragen naar andere ouders van onze jeugdleden.

VV Boskant is opzoek naar enkele ouders die gezamenlijk de materialen van onze jeugdafdeling willen behartigen. Het is een functie waarbij je maar een paar momenten per seizoen de activiteiten uitvoert, zie onderstaand schema.
In totaal ben je per persoon ongeveer 18 uur per seizoen in een team bezig met deze activiteiten.

Wil jij een van de vele vrijwilligers zijn bij onze club en wil jij je steentje bijdragen om onze jeugdafdeling te voorzien van kleding en wedstrijdmateriaal of wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met een van de dames (Bianca van de Besselaar, Ilse de Grauw of Elle van der Heijden) of met Willy van der Heijden.

Het huidige team zal ondersteunen bij de activiteiten om de overdracht soepel te laten verlopen

Met vriendelijke groet,

Sportpark & Materialen commissie vv Boskant

Willy van der Heijden