Hopelijk kan Boskant 1 komend weekend wel aan de bak!

maandag 12 oktober 2020

Voor Boskant 1 werd het opnieuw een rustdag. De thuiswedstrijd tegen DVS 1 werd in verband met coronagevallen afgelast en verschoven naar een latere datum. Aanstaande zondag een nieuwe kans op ontspanning, uit tegen Pusphaira 1. Of wordt het “inspanning”? Alhoewel de competitie nog in de beginfase verkeert, zie je in de tussenstand toch al zoiets als een ‘krachtsverdeling’. Boskant bevindt zich op plek 6, met 4 punten uit 2 wedstrijden. De oogst van tegenstander Pusphaira is een stuk minder; het team bezet met 0 punten uit vier wedstrijden plaats 14 op de standenlijst. Toch zal Boskant vol aan de bak moeten bij de “studenten voetbalvereniging” en op voorhand niet moeten denken dat de punten al bijgeschreven kunnen worden. Geen rustdag voor de 3e opeenvolgende keer, ook niet als de wedstrijd doorgaat!

Boskant 2 speelde een thuiswedstrijd tegen het sterke Volkel 2. Tot aan de theepauze ging de wedstrijd gelijk op. Meteen na rust viel de 0-1 na matig uitverdedigen aan Boskant zijde. Dat was meteen ook het moment dat de wedstrijd verloren ging. Volkel kreeg in het verdere verloop van de 2e helft zeker 4-5 goede mogelijkheden om de score te verhogen. Doelman Frank Thijssen verrichtte echter de ene na de andere fabuleuze redding. Het was dus dubbel jammer dat een mislukte uittrap van Frank enkele minuten voor het eind, bij een tegenstander belandde. Die profiteerde meteen, schoot de 0-2 binnen en gooide daarmee de wedstrijd definitief op slot!

Boskant 2 - Volkel 2_8678jpgBoskant 2 - Volkel 2_8699jpgBoskant 2 - Volkel 2_8703jpg