Het Lockdown Leven van... Sander Janssen

dinsdag 23 maart 2021

Vanavond staat er weer een persconferentie op het programma, maar het lijkt erop dat we niet veel versoepelingen hoeven te verwachten. De lockdown duurt nog wel even voort. Daarom is het tijd voor de vierde editie van onze rubriek: Het Lockdown Leven van... Sander Janssen!

Hoi Sander, kun je ons vertellen hoe je dagelijks leven er momenteel uit ziet, gezien alle corona-maatregelen die van kracht zijn?
Mijn dagelijkse leven ziet er de laatste weken weer uit zoals het in een ‘normale’ tijd ook zou zijn. Ik werk als leerlingcoördinator havo 4-5 en docent Lichamelijke Opvoeding op een middelbare school. De examenleerlingen zijn iedere dag fysiek op school geweest waardoor ik ook op mijn kantoor aan het werk was.

De avonden geen training geven heb ik zeker gemist maar moet ook eerlijk bekennen dat het soms ook niet heel erg vond wanneer er weer een bak regen uit de lucht kwam vallen of wanneer er Europees voetbal gespeeld werd. Gelukkig ben ik voor Ajax want de supporters uit Eindhoven die verveelden zich al snel op de donderdagavond ;-)

Het voetbal ligt al een tijd stil, hoe zorg jij in deze tijd toch voor de nodige beweging?
Ik probeer iedere dag na het werk een stuk te wandelen. Dit heeft helaas een paar weken stil gelegen door een onderrug blessure. Gelukkig heeft onze keeper en fysio Vincent dit vakkundig herstelt en huppel ik weer als een hinde een rondje door het park.

Wat is jouw ultieme tip voor onze leden om de huidige lockdown door te komen?
Haha, tja wat zal ik hier zeggen. Helaas kunnen we niet zoveel in deze tijd. Lees een boek, kook voor je vriend/vriendin, ruim je zolder op, speel spelletjes en vergeet vooral niet te genieten hoe mooi het ooit weer kan worden.

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, de strijd op de velden en de gezelligheid tijdens de derde helft. Wat is jouw ultieme herinnering aan vv Boskant vanuit de tijd dat alles nog zo vanzelfsprekend was?
Dit kan voor mij maar een ding zijn en dat is het rondbrengen van de vv Boskant mondkapjes geweest. Heerlijk om samen met Thom Saris in de rol van Piet pepernoten te strooien door menig gang/huiskamer. Ron van Breemen zal de foto vast nog wel hebben.

PHOTO-2020-11-24-18-57-16jpg

Laten we positief afsluiten en vooruit kijken naar de periode dat we het corona-virus achter ons kunnen laten. Wat is het eerste wat je straks weer gaat doen als de maatregelen voorbij zijn?
Ik hoop op een mooie manier af te sluiten bij Boskant met de gehele selectie en geen halve bak met spelers t/m 26 jaar. Gelukkig zijn er maar een aantal Boskant 1 spelers ouders dan 26 ;-).
Daarnaast een keer lekker uiteten met mijn gezin en een keer flink op stap. Het selectieweekend houd ik nog te goed (hoop ik). Mag ik volgend jaar nog mee Maarten?

-------------------------------------------------

Wil jij ook graag wat kwijt over je leven in de huidige lockdown? Of heb jij een ultieme tip voor onze leden die je graag wil delen? Neem even contact met ons op via social media en wij zorgen dat jij je verhaal met alle leden kunt delen!