Het Lockdown Leven van... Kyra van der Heijden

zaterdag 06 maart 2021

Vorige week trapten we deze nieuwe rubriek af met het lockdown leven van Joris van der Heijden. Vandaag is het de beurt aan een van de speelsters van Boskant VR1. Lees hieronder alles over het Lockdown Leven van... Kyra van der Heijden!

Hoi Kyra, kun je ons vertellen hoe je dagelijks leven er momenteel uit ziet, gezien alle corona-maatregelen die van kracht zijn?
Ondanks de vele corona-maatregelen heb ik het toch erg druk. Doordat leerlingen van de basisscholen niet naar school konden heb ik veel bijles aan huis gegeven en heb ik veel opgepast. Verder zit ik vaak achter mijn laptop mijn lessen te volgen voor mijn studie, de Pabo.

Het voetbal ligt al een tijd stil, hoe zorg jij in deze tijd toch voor de nodige beweging?
Ik wandel vaak met vriendinnen of met mijn vriend. Ook ga ik af en toe een rondje skeeleren alleen of met mijn zusje.

Wat is jouw ultieme tip voor onze leden om de huidige lockdown door te komen?
Een handige tip die ik had gekregen wil ik graag met jullie delen. Nu je toch niet veel kunt doen is het handig om in deze tijd veel te werken en te sparen. Zodat als de winkels, kroegen en de kantine weer open mogen je genoeg geld hebt om het allemaal weer in te halen!

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, de strijd op de velden en de gezelligheid tijdens de derde helft. Wat is jouw ultieme herinnering aan vv Boskant vanuit de tijd dat alles nog zo vanzelfsprekend was?
Mijn leukste herinneringen aan vv Boskant zijn de kantinefeesten en de playbackshows. Deze mis ik het meeste. Want deze zijn altijd met veel gezelligheid, drankjes en muziek. Het leukste feest vond ik de playbackshow vorig jaar. Hieronder zie je ons team na het optreden.

playbackshow 2020jpeg

Laten we positief afsluiten en vooruit kijken naar de periode dat we het corona-virus achter ons kunnen laten. Wat is het eerste wat je straks weer gaat doen als de maatregelen voorbij zijn?
Als de corona-maatregelen voorbij zijn wil ik als eerste een terrasje pakken met mijn vriendinnen. Samen lekker aan een wijntje in de zon. En het geld zou dan geen probleem moeten zijnā€¦ ;)

-------------------------------------------------

Wil jij ook graag wat kwijt over je leven in de huidige lockdown? Of heb jij een ultieme tip voor onze leden die je graag wil delen? Neem even contact met ons op via social media en wij zorgen dat jij je verhaal met alle leden kunt delen!