Het Lockdown Leven van... Joep Dekkers!

zondag 28 maart 2021

Een nieuwe week en dus weer tijd voor een nieuwe editie van 'Het Lockdown Leven van...'! Weer een klein inkijkje in het dagelijkse leven van de hoofdpersoon en deze keer neemt hij ons zelfs mee naar de vroegere glorietijden uit diens carrière. Tijd voor: Het Lockdown Leven van... Joep Dekkers!

Hoi Joep, kun je ons vertellen hoe je dagelijks leven er momenteel uit ziet, gezien alle corona-maatregelen die van kracht zijn?
Het leven ziet er natuurlijk heel anders uit nu. Normaal ga ik graag een biertje proeven bij de plaatselijke horeca , of bierlokaal en bezoek ik graag een festival of optreden van allerlei soorten bands. Nu is het wat stiller wat dat betreft , gelukkig heb ik thuis nog een zangeres die graag nog wat zingt. Bij ons in de kas is het nog lekker druk en lopen de bestellingen nog goed door, dus daar vervelen we ons ook niet.

Het voetbal ligt al een tijd stil, hoe zorg jij in deze tijd toch voor de nodige beweging?
Het is natuurlijk jammer dat we onze skills nu niet ten toon kunnen spreiden op het voetbalveld, maar ik verwacht dat ,als het weer kan, het publiek toch snel weer ons elftal zal weten te vinden. Als alternatief voor het zondagochtendvoetbal ben ik wat meer gaan wandelen en loop ik op zondagochtend een kilometer of 25 door onze mooie omgeving en probeer ik allerlei paadjes uit waarvan ik het bestaan nooit heb geweten. Ook heb ik mijn tennisracket weer uit de mottenballen gehaald.

Wat is jouw ultieme tip voor onze leden om de huidige lockdown door te komen?
Mijn ultieme tip? Loop eens een rondje door Boskant of Rooi, kijk eens wat rond en geniet van onze omgeving.

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, de strijd op de velden en de gezelligheid tijdens de derde helft. Wat is jouw ultieme herinnering aan vv Boskant vanuit de tijd dat alles nog zo vanzelfsprekend was?
Een van mijn vele mooie herinneringen aan vv Boskant is toch wel mijn eerste kampioenschap bij de senioren. Boskant 4 was toen een schitterende mix van jeugdige en wat ‘oudere’ spelers, die zowel op en naast het veld heel goed met elkaar omgingen, met super gezellige feesten die tot 's ochtends vroeg doorgingen. Het kampioensfeest heeft een dag of 4 geduurd , het leek wel carnaval.

20210327_222509png

Laten we positief afsluiten en vooruit kijken naar de periode dat we het corona-virus achter ons kunnen laten. Wat is het eerste wat je straks weer gaat doen als de maatregelen voorbij zijn?
Als een van de eerste dingen zou toch wel feestje moeten zijn met vriendjes en vriendinnetjes om weer eens bij te praten en gezamenlijk onze vriendschap vieren. En hopelijk weer eens een balletje trappen op het sportpark van onze club.

-------------------------------------------------

Wil jij ook graag wat kwijt over je leven in de huidige lockdown? Of heb jij een ultieme tip voor onze leden die je graag wil delen? Neem even contact met ons op via social media en wij zorgen dat jij je verhaal met alle leden kunt delen!