Herdenkingsbijeenkomst Wim van Hastenberg met prachtig geschenk aan onze club

maandag 17 augustus 2020

De herdenking van Wim van Hastenberg is een memorabele dag geworden. Frency, zijn dochter, kwam met het verzoek of zij deze bijeenkomst op ons sportpark mocht organiseren. Lang hebben we hier niet over hoeven nadenken. De Coronatijd heeft een normaal afscheid in het water doen vallen en daarnaast heeft zij naast haar vader, ons erelid Wim van Hastenberg, ook nog haar moeder en fervent Boskant supporter Leny van Hastenberg zeer recentelijk verloren. Medewerking vanuit onze club was vanwege deze uitzonderlijke situatie daarom niet meer dan vanzelfsprekend.

Na de sprekers was er een wedstrijd tussen het jeugdteam van ELI waar kleinzoon Len in speelt en oud-selectiespelers van vv Boskant onder leiding van Jan Smits. De prachtige blauwwitte rook ontnam Wim en Leny vanuit hun skybox uit de hemel (zoals Ad de Bever het zo mooi verwoordde) misschien eventjes het zicht, maar het sfeerplaatje was voor de vele aanwezigen op de grond prachtig. Ondanks de trieste achtergrond was voor onze club misschien wel het hoogtepunt dat onze voorzitter door Frency ter nagedachtenis aan haar vader een compleet pannaveld aangeboden kreeg! Een prachtig geschenk waar we in de toekomst dankbaar en veelvuldig gebruik van zullen gaan maken!

Foto: Jeroen van de Sande © MooiRooi