Henk van Uden overleden

donderdag 25 februari 2016

Maandag 22 februari bereikte ons het trieste nieuws dat Henk van Uden, lid en trouw supporter van v.v. Boskant op 59-jarige leeftijd is overleden. Behalve een bekend gezicht op ons sportpark en in de kantine, was Henk ook de vader van de Boskant-spelers Dirk en Ron.

Wij wensen Jeanne, Dirk & Marjan en Ron & Kitty & Jesse ontzettend veel sterkte bij de verwerking van dit grote verlies.
Wij zullen de aanwezigheid van Henk binnen de vereniging enorm gaan missen.

Voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Boskant 1 tegen Ollandia 1 (op zaterdag 5 maart) zal dan ook een minuut stilte gehouden worden ter nagedachtenis van Henk.

De plechtige uitvaartdienst wordt gehouden op zaterdag 27 februari om 14.00 uur in de H. Martinuskerk, Kerkplein 47a te Sint-Oedenrode, waarna de begrafenis plaatsvindt op de R.K. begraafplaats aldaar.

Bestuur v.v. Boskant