Heb jij de Voetbal.nl app al?

vrijdag 30 augustus 2019

Hoe doet het vierde het? De dames? Het eerste van mijn oude club? Hoe doet mijn buurjongen het? Blijft de kleindochter maar winnen? Volg je favoriete spelers, teams of clubs en bekijk alle standen, uitslagen en programma’s! Dit alles, samen met info over activiteiten en vrijwilligerswerk vind je in de officiële Voetbal.nl app! Download hem nu voor op je telefoon of tablet!

Met de voetbal.nl app blijf je eenvoudig op de hoogte van alle updates rondom je eigen team en mis je niks van al je andere favoriete teams en spelers.
Doordat de uitslagen door de officials in de app worden vastgelegd, ben je altijd direct op de hoogte van de uitslag. Of je nou speler bent, wel of geen lid bent van een voetbalvereniging, het maakt niet uit. De app is er voor iedereen die van voetbal houdt!

Ook laat de app leuke statistieken zien die je helpen in de voorbereiding op je wedstrijd. Tel daar bij op dat je je aan- of afwezigheid bij een wedstrijd via de app kan doorgeven, de player-of-the-match kunt kiezen en direct de route naar een uitwedstrijd kan zien en je hebt een app die zorgt voor de optimale beleving van je favoriete sport.

Activiteiten en vrijwilligers
Vanaf dit seizoen willen wij als vereniging meer gebruik gaan maken van de combinatie tussen Sportlink en deze Voetbal.nl app. Met behulp van nieuwe opties is het nu mogelijk om informatie over de activiteiten en vrijwilligerstaken op een snelle manier onder alle leden en andere betrokkenen te verspreiden.

Belangrijk hiervoor is dat alle leden zich registeren bij de app met het emailadres waarmee zij ook in de ledenadministratie van onze vereniging staan ingeschreven!
Weet je niet met welk emailadres je ingeschreven staat? Stuur dan even een mailtje naar ledenadministratie@vvboskant.nl.

Meerdere kinderen bij v.v. Boskant?
Heb je meerdere kinderen bij v.v. Boskant en is je emailadres gekoppeld aan meerdere leden van v.v. Boskant? Geen probleem!
Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk kind je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen voor “wisselen van persoon”.

Installeer de app nu en bekijk wat er allemaal mogelijk is!

Ondervindt je problemen bij het installeren van de app, stuur even een mailtje naar info@vvboskant.nl of neem contact met ons op via onze Facebook pagina.