‘Groenploeg’ vv Boskant actief op het sportpark

donderdag 11 maart 2021

Het Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de activiteiten bij vv Boskant op een wel heel laag pitje beland zijn. Wedstrijden zijn er al lange tijd niet meer en ook de trainingen konden maar mondjesmaat en dan nog voor een select gezelschap worden georganiseerd. Het virus is er ook verantwoordelijk voor dat benodigde onderhoudsactiviteiten niet of slechts minimaal konden worden uitgevoerd.

Gelukkig lijkt daar langzaam maar zeker verandering in te komen. Onze jeugdleden kunnen alweer ‘aan de bak’ en ook de jongere 'ouderen' ((tot 27 jaar) hebben de schoenen weer uit het vet kunnen halen. Reden genoeg om de organisatie rondom het onderhoud, met name het groen gedeelte ervan, weer op te starten.

Start trainingen tot 27 mrt 2021_6392 Ajpg

Voor de nieuw geformeerde ‘groenploeg’ is de ambitie groot. Maar liefst 18 personen hebben zich aangemeld: Ties Brans, Rene de Grauw, Ronald Haak, Huub de Haas, Jan van Hastenberg, Joan van Hastenberg, Frans van der Heijden, Jordy van der Heijden,  Willy van der Heijden (Bus), Willy van der Heijden (Meidoornstraat), Lamber van Kronenburg, Ad van de Laar, Wil van der Linden, Zep Veldkamp, Wilco Verhagen, Maurice Vorstenbosch, Huub van der Zanden en Rien van der Zanden. Een mix van vaklui (in het bezit van goed gereedschap) en harde werkers!

Onderhoud_6399Ajpg
Onlangs zijn de werkzaamheden gestart. Met beleid. Niet allemaal tegelijk en “op afstand” gezien de Corona voorschriften die er nog gelden. Met resultaat! Je krijgt, zelf als niet actief voetbakker, weer zin in het spelletje!

Onderhoud-c83ba2456493jpg
Onderhoud-762d1e5ab589Ajpg