Goederen- & Dienstenveiling grandioos succes!

woensdag 31 oktober 2018

Vooraf is het altijd even afwachten: 'Hoeveel mensen zullen er naar De Vriendschap komen? Zal er voldoende interesse zijn in de verschillende kavels?'.
Deze vragen werden al snel beantwoord afgelopen zaterdag tijdens de Boskantse Goederen- & Dienstenveiling. De zaal was goed gevuld, niet alleen leden van onze vereniging, maar ook vele andere bezoekers hadden de weg naar de zaal van De Vriendschap weten te vinden.

Veiling1jpg

Vanaf de start van de veiling was ook meteen duidelijk dat men niet gekomen was om alleen maar toe te kijken. Onder aanvoering van de enthousiaste veilingmeesters Edward van den Elsen en Peter van der Heijden gingen de handjes al vlug de lucht in.
Vanuit alle hoeken van de zaal werd er fanatiek geboden en vaak werd er geprobeerd om op het laatste moment een concurrerende bieder nog een hak te zetten. Dit alles onder toeziend oog van een officiële notaris, opdat alle zaken keurig volgens het boekje zouden verlopen.

Even stil werd het wel toen de dakkapel aan de beurt was. Zou deze fantastische kavel, aangeboden door Boskant 3, vanavond succesvol onder de hamer gaan? Dit bleek inderdaad het geval en deze kavel leverde een prachtig bedrag op voor onze vereniging.
Het definitieve eindbedrag blijft nog even geheim, dit willen we met iedereen delen tijdens de aankomende algemene ledenvergadering op donderdag 22 november.

De veiling was natuurlijk de belangrijkste activiteit van de avond. Maar naast deze veiling, was het ook gewoon een zeer gezellige avond voor alle bezoekers. Een enthousiast publiek, goede muziek in de pauze verzorgd door Ron van Uden, uitstekende bediening door het damesteam van onze club en in de pauzes ook nog prachtige prijzen bij de gratis loterij.

Veiling3jpg

De commissie ‘Goederen- en Dienstenveiling’ heeft er het afgelopen jaar (!) alles aan gedaan om een gezellige avond te organiseren met als doel een mooi financieel resultaat te behalen voor onze vereniging. Dat het zo'n groot succes zou worden, hadden zij vooraf waarschijnlijk ook niet durven dromen!

We kunnen terugkijken op een fantastische avond en willen via deze weg alle aanwezigen, sponsoren en alle anderen die hun steentje hebben bijgedragen hartelijk danken voor hun inzet en enthousiasme!