Geslaagd thuistoernooi & Ouder-kind wedstrijden

dinsdag 06 juni 2023

Het eerste weekend van juni was enorm druk op ons sportpark. Mede dankzij het prachtige weer en de geweldige inzet van een grote groep vrijwilligers zijn alle activiteiten zeer succesvol verlopen. Op vrijdagavond was het weer tijd om de krachten te meten tussen ouders en kinderen. De kinderen van al onze jeugdteams hebben ervaren dat ook ouders een (beetje) kunnen voetballen. Gelukkig waren de jonge spelers en speelsters weer voldoende hersteld na een heerlijk maar ook vermoeiend jeugdkamp om de ouders goede tegenstand te bieden. (hierover elders op de website een verslag)

Al een dag na de ouder-kind wedstrijden mocht iedereen weer vol aan de bak tijdens het jeugdtoernooi. Er deden maar liefst 42 teams mee in alle leeftijdscategorieën die v.v.Boskant rijk is. Dankzij heel veel helpende handen en een gesmeerde organisatie verliep het toernooi voortreffelijk. Bij de JO 14 gebeurde iets wat we nog nooit hebben meegemaakt: 3 teams eindigden op de eerste plaats met exact dezelfde statistieken. De organisatie bedacht in allerijl een waterdichte oplossing. Na een zeer spannende penaltyserie, waarbij iedere keer door 2 teams de keeper van een derde team onder vuur werd genomen trok Boskant JO14-1 aan het langste eind. Waarbij het geweldige keeperswerk van Luuk Vullings niet onbenoemd mag worden. Na afloop van het toernooi moest er keihard worden gewerkt om het sportpark klaar te krijgen voor de sponsor/vrijwilligers/ledenavond. (hierover elders op de website een verslag)

IMG_3536jpgIMG_3540jpgIMG_3545jpgIMG_3543 1jpgIMG_3589jpgIMG_3566jpgIMG_3575jpgIMG_3578jpgIMG_3594jpgb32f4c50-20c4-481d-93fe-14a19dab86e5jpg