Geen voetbal en trainingen in maart

vrijdag 13 maart 2020

VV Boskant geeft gehoor aan het besluit van de regering en de KNVB om in de hele maand maart geen wedstrijden te spelen en de oproep zeer terughoudend te zijn met sociale contacten. Dit laatste betekent dat ook alle trainingen en andere activiteiten in maart worden afgelast. Onder dat laatste vallen onder meer de cursusdagen van de interne trainersopleiding, het uitstapje met de jeugd naar PSV vrouwen - Ajax vrouwen en de wedstrijd van het Onder 23 team.

De kantine is gedurende deze periode gesloten. Uiteraard houden we onze leden via de website en social media op de hoogte van relevante zaken zoals inhaaldata voor wedstrijden, het hervatten van de trainingen en (hopelijk) nieuwe data voor afgelaste activiteiten.

De maatregelen moeten eraan bijdragen dat verdere verspreiding van het coronavirus wordt tegengegaan.

Bestuur vv Boskant