Geen kans tegen koploper Wodan

maandag 16 april 2018

Koploper Wodan was deze keer een maatje te groot (de thuiswedstrijd werd indertijd met 2-0 gewonnen door Boskant). Het strakke kunstgrasveld was duidelijk in het voordeel van de lichtvoetige en technische aanvallers van de thuisclub. Bij de eerste grote kans van Wodan, in de 9e minuut, kon Boskant doelman Vincent Staals nog wel redding brengen, maar in de 18e minuut was ook hij kansloos toen de voorzet van Arjan Antonis bij de 2e paal werd binnengelopen door Jari Lodewijks. Boskant was 1 minuut later al dicht bij de gelijkmaker, maar Wodan doelman Dave Voogt wist de inzet van Jim van der Zanden met het been uit z’n doel te houden. In de 26e minuut vergrootte de thuisclub haar voorsprong. De knal van Niels Reijnders raakte een verdedigend been en zeilde, onhoudbaar voor Vincent, tegen de touwen: 2-0. Het mooiste doelpunt deze middag kwam in de 35e minuut op naam van “dribbelkoning” en uitblinker Oussama Ait Lahcen, die, na een aantal verdedigers omzeild te hebben, ook Vincent het nakijken gaf: 3-0.

Wodan uit-4949jpg Oussama Ait Lahcen in actie

Na rust leek Boskant iets meer grip op de wedstrijd te krijgen. De eerste kans was weliswaar voor Wodan, maar daarna kreeg ook Boskant kansen en dat leverde ook een doelpunt op. Na een goede aanval over links werd de voorzet van Frank van der Heijden bij de 1e paal binnen gekopt door Roy van der Linden: 3-1. Een tweede kans, in de 70e minuut, werd door Ruud van der Heijden helaas een half metertje naast geschoven. Daarmee bleek voor Boskant de koek op en nam Wodan de ‘leiding’ weer in handen. Dat leidde in de 78e minuut tot een 4e doelpunt toen Ngozi Okunde de voorzet van Arjan Antonis binnen tikte. Daarmee was het nog niet gedaan, in de allerlaatste minuut maakte Arjan er zelfs 5-1 van. Een stevige nederlaag tegen een team dat bijna zeker het kampioenschap in de wacht gaat slepen!

Voor meer info over de klasse 4G klikt u op onderstaande link:
www.amateurvoetbaleindhoven.nl

Wodan uit-4917jpg