Feestelijke seizoensafsluiting op zaterdag 6 juni

vrijdag 05 juni 2015

De invulling van de afsluitingsavond is dit seizoen anders dan de afgelopen jaren gebruikelijk was. Deze keer wordt de afsluitingsavond gecombineerd met de vrijwilligersavond en sponsoravond. Daarmee worden alle groeperingen binnen v.v. Boskant samengebracht om er gezamenlijk nog een mooi feestje van te maken.

Voor deze avond is het volgende programma samengesteld:
De vrijwilligers en sponsoren zijn vanaf 17.00 uur welkom in onze kantine. Zij hebben hiervoor een aparte uitnodiging gekregen. Het bestuur en de sponsorcommissie zullen een korte presentatie geven en er zal een interessante gastspreker zijn. Dit alles onder het genot van een drankje en een geheel verzorgde barbecue. Uiteraard zal er ook voldoende gelegenheid zijn informeel te spreken met andere vrijwilligers en met onze sponsoren.

Vanaf 20.00 uur kunnen ook de overige leden aansluiten. Behalve de gebruikelijke prijsuitreikingen (topscorer, keepers, aantal trainingen), zal de avond dit jaar ook van een komische noot worden voorzien door ‘Kareltje van het kamp’ (tonprater Erik Mulder). De muzikale omlijsting wordt deze keer verzorgd door DJ Ron van Uden.

Meer dan genoeg reden dus om naar de kantine te komen!