Familie Brans winnaar van het 24e vv Boskant familievoetbaltoernooi

maandag 18 mei 2015

Een van de vaste deelnemers aan het Boskant familievoetbaltoernooi is de familie Brans. Een geduchte regenstander die nagenoeg elk jaar meedoet voor de prijzen. De laatste jaren lukte het echter net niet en werden ze (meestal) in de finale afgetroefd door een tegenstander die de (11, iedere speler één!) penalty’s beter wist te benutten. Toch net een iets andere handigheid!

Deze middag lukte het echter wel. Tegenstander fam. vd Heijden/vd Linden was in de poulewedstrijden gelijkwaardig, iets beter zelfs, afgemeten aan het doelgemiddelde, maar bij de penalty serie bleek de familie Brans duidelijk de sterkste!

2015 Familievoetbal_35ajpgFamilie Brans, winnaar 24e familievoetbal toernooi

De tweede activiteit, het “kratje trappen”, een wedstrijd voor de bonnen, werd een prooi voor (nieuwkomer) familie Schepens. Daarmee zorgden ze voor een verrassing, want op basis van de uitslagen in het voetbaltoernooi stonden ze bij de bookmakers niet direct als favoriet genoteerd. Een uitstekende prestatie! Daarmee was de koek echter nog niet op. In de strijd om de sportiviteitsbeker behaalden ze net een puntje meer dan de overige teams, zodat ook die bokaal naar de familie Schepens ging.

2015 Familievoetbal_01ajpg
2015 Familievoetbal_11ajpgGeen gebrek aan dames!

2015 Familievoetbal_25ajpgGezellig druk

2015 Familievoetbal_04jpgIlse gaat er vol voor!