Edo Brans stop na 12 jaar bij de selectie

dinsdag 28 april 2015

Voor aanvang van de laatste thuiswedstrijd van het seizoen heeft Edo Brans afscheid genomen als speler van Boskant 1. Vooral vanwege fysieke problemen moest Edo helaas besluiten het op voetbalvlak wat rustiger aan te gaan doen. Helaas kon hij vanwege een schorsing niet deelnemen aan de wedstrijd tegen Juliana Mill.

Edo speelt al vanaf zijn jongste jaren voor v.v. Boskant. Vanaf het seizoen 2003-2004 zien we zijn naam geregeld opduiken in de opstellingen van Boskant 1. Het totaal aantal jaren van Edo in de selectie komt daarmee op 12. Gedurende deze periode speelde hij af en toe voor korte of langere tijd in het tweede elftal of zelfs de lagere elftallen. Een kapotte wekker was daarvoor meestal de reden. Maar al met al kwam Edo toch vooral uit voor ons vaandelelftal. Daarbij heeft hij laten zien zowel voetballend als fysiek iets extra’s te kunnen brengen. Het eerste elftal zal hem daarom zeker gaan missen. Als club zijn we Edo gelukkig niet kwijt, want met zijn bedrijf Edo Brans Bouw is hij inmiddels een meer dan gewaardeerde sponsor. Een blik op het scorebord kan dat bevestigen. Bovendien zal Edo zeker nog een balletje blijven trappen in een lager elftal. Edo, bedankt!

2015 Edo afscheid selectie_01jpgVoorzitter Ronald ter Haak neemt afscheid van Edo voor de wedstrijd tegen Juliana Mill, waarbij Levi (neefje van Edo) pupil van de wedstrijd is.