Druk programma voor Boskant 1

vrijdag 06 april 2018

Als Boskant 1 vanaf komende zondag elke zondag een competitiewedstrijd zou moeten spelen, zou de laatste wedstrijd gespeeld worden op 10 juni! Het is duidelijk dat de KNVB dat niet wil, zodat er door de week gespeeld moet worden. Binnenkort is het zover; voor Boskant dus een druk competitieprogramma in het vooruitzicht.

Aanstaande zondag staat voor Boskant de uitwedstrijd tegen ELI 1 op het programma. De thuiswedstrijd tegen ELI leverde ‘slechts’ één punt op. Op basis van de gehele wedstrijd was dat voor Boskant iets te weinig, maar degenen die bij die wedstrijd aanwezig waren, zullen zich (mogelijk) nog herinneren dat ELI zich, ondanks een overwicht van Boskant, niet zomaar gewonnen gaf!

Boskant - ELI 2017_10jpg
Heel veel dagen om te herstellen heeft Boskant 1 niet. Want donderdag 12 april staat de thuiswedstrijd tegen Boxtel op het programma. De wedstrijd begint om 19.00 uur. Het eerste treffen leverde een 1-1 gelijkspel op. Een gelijkwaardige wedstrijd, waarbij Boxtel pas net voor het einde de gelijkmaker scoorde.

Boxtel uit 2017_01jpg
En weer 3 dagen later, op zondag 15 april is in Eindhoven Wodan de tegenstander. De thuiswedstrijd werd indertijd, enigszins verrassend, met 2-0 gewonnen door Boskant. Toen al bleek dat Wodan over een aantal zeer behendige spelers beschikte. Wodan heeft zich daarna goed hersteld en is op dit moment, met 3 punten voorsprong op SBC, koploper in de 4e klasse G

2018 Boskant 1 - Wodan 1-3733jpg
Meer info over de competitie in de klasse 4G kunt u terug vinden door te klikken op bijgaande link:
www.amateurvoetbaleindhoven.nl