DRINGEND: Inventarisatieformulier bardienst op zondag

zaterdag 30 juni 2018

Al geruime tijd spant een groep mensen zich in om de kantine ook volgend voetbalseizoen volwaardig te kunnen blijven draaien. Het streven was en is nog steeds om een vervanger voor Marian Veldkamp te vinden die al haar taken één op één over neemt. Helaas is dit ook na vele gesprekken nog steeds niet gelukt. De kantine sluiten is uiteraard geen optie dus er moeten alternatieve oplossingen gevonden worden. Op dit moment zijn een aantal zaken wel afgedekt: de inkoop, de financiën, de donderdagavondopening voor alle clubleden en de zaterdagopening voor de jeugd. Alleen de zondagsopening blijft een probleem. Om de kantine op zondag toch open te houden is er besloten om totdat er een betere oplossing is gevonden met vrijwilligers te gaan werken.

Wij doen een dringend beroep op alle leden om via de link www.vvboskant.nl/bardienst aan te geven hoe vaak je kunt helpen. Met een paar uurtjes per persoon is ons probleem voorlopig opgelost. Mocht je mensen kennen die geen lid zijn, maar ook iets willen betekenen voor onze kantine, laat dit dan a.u.b. even weten.

Alvast bedankt!!

Bestuur en Kantinecommissie vvBoskant
(Sylvia Olislagers, Jolanda van den Elsen, Marian Veldkamp, Huub van der Zanden, Thijs van Asveldt, Rudy Neggers, Roy van der Linden, Maarten van der Linden, Willy van der Heijden, Ronald ter Haak en Ron van Breemen)