Doe mee met de VV Boskant Strava Challenge!

donderdag 25 maart 2021

Het seizoen ligt helaas nog even stil en ook de lockdown duurt nog voort. Weinig inspanning voor onze leden dus.

Tijd dat daar verandering in komt!

VV Boskant organiseert vanaf vrijdag 2 april tot en met zondag 11 april de VV Boskant Strava Challenge!

Het doel is als volgt:
Je strijdt samen met je teamgenoten tegen andere teams van vv Boskant om in deze 10 dagen zoveel mogelijk kilometers af te leggen. Maar niet alleen onze spelende leden mogen meedoen, ook onze supporters kunnen zich aanmelden voor de Strava Challenge! Na deze 10 dagen wordt de eindstand opgemaakt en zullen er een aantal mooie prijzen worden verdeeld!

Dit kan op vier verschillende manier:
- Wandelen
- Hardlopen
- Skeeleren
- Fietsen (MTB/Racefiets/etc)

Dus trek je teamgenoten van die luie bank en zorg dat je met zo veel mogelijk spelers in beweging komt!

Verdere uitleg en spelregels worden in de loop van volgende week bekend gemaakt.

Let op: Om mee te doen heb je een account nodig voor de app Strava.
Dit account is volledig gratis aan te maken via strava.com en de app is beschikbaar op alle mobiele telefoons.

Wat je voor nu alvast kunt doen:
Heb je nog geen Strava account? Maak er dan snel een aan!
Hierna kun je je alvast aanmelden voor de 'VV Boskant Strava Challenge' groep op Strava:

In deze groep worden straks alle activiteiten van de deelnemers geregistreerd.

Houd komende dagen onze website en social media kanalen in de gaten voor meer info over de challenge!