De nieuwste editie van De Bal Is Rond ligt nu op de 'digitale mat'!

maandag 16 november 2020

Het corona-virus legt een donkere schaduw over het amateurvoetbal in ons land. Dit heeft ook gevolgen voor ons clubblad. Omdat het vorige seizoen voortijdig is afgebroken, het huidige momenteel ook stil ligt en er door de maatregelen helaas ook bijna geen activiteiten doorgang hebben kunnen vinden, was er minder om over te berichten dan normaal gesproken.
Vandaar dat de huidige uitgave niet zoals gebruikelijk in de zomer, maar nu pas in de herfst verschijnt.

De corona-maatregelen hebben ook op financieel vlak grote impact op onze club. Vandaar dat voor deze editie van De Bal Is Rond eenmalig is gekozen om het blad alleen digitaal uit te geven.
Mocht het virus straks grotendeels ingeperkt zijn en het voetbalseizoen weer op een normale manier hervat worden, streven wij er als redactie naar om ook weer gewoon een papieren versie van het clubblad uit te brengen.

Voor nu dus een digitale uitgave, maar dat maakt de inhoud niet minder interessant!
Deze editie bevat onder andere de in memoriam van Wim van Hastenberg, plus het verslag van zijn indrukwekkende afscheid. Verder lees je alles over meervoudig prijswinnaar Jimmy Vorstenbosch en een interview met Hans Bergenhuizen, van onze nieuwe stersponsor Bergenhuizen Bouwmaatvoering. Natuurlijk zijn ook de sfeerimpressies van recente activiteiten weer terug te vinden, alsmede de laatste updates vanuit het bestuur en de verschillende commissies.

Download het blad hier: De Bal Is Rond editie november 2020

Veel leesplezier gewenst!