De Bal Is Rond viert verjaardag

zondag 10 maart 2019

V.V. Boskant viert dit jaar een dubbel jubileum. Nadat de club 70 jaar geleden werd opgericht rolde 30 jaar later de eerste editie van De Bal Is Rond van de persen. Dit willen we uiteraard niet helemaal aan ons voorbij laten gaan. In de vorm van een jubileum editie van ons clubblad staan we dan ook kort even stil bij de geschiedenis van v.v. Boskant. Aan de hand van een interview dat Pirreke had met enkele (oud) redactieleden van De Bal Is Rond blikken we terug op de ontwikkeling van het clubblad en doormiddel van een jubileumquiz wordt nog even de voetbalkennis van onze lezers getest.

Verder is al het nieuws uit de eerste seizoenshelft terug te vinden in deze nieuwe editie. De leden en sponsoren hebben de gedrukte versie inmiddels al ontvangen. Hieronder is nu ook de digitale versie te downloaden, voor iedereen die tijdens deze onstuimige dagen het blad nog even rustig door wil lezen/kijken.

Jubileum editie De Bal Is Rond