Damesteam v.v. Boskant zoekt versterking

woensdag 22 april 2015

Op dit moment is er een urgent probleem bij ons damesteam. Doordat een aantal (“oudere”) dames op het eind van deze competitie stoppen, hebben we te weinig dames om volgend seizoen weer met een elftal in te schrijven. We zoeken dus aanvulling!

2014 Dames bewerkt_01ajpgNog even ter herinnering hoe het nu is. Volgend seizoen zal de foto er zeer waarschijnlijk héé .......l anders uit zien!

- Misschien zit je op dit moment bij geen enkele club en heb je eigenlijk wel zin om iets te gaan doen. Mogelijk is voetballen ook wel iets voor jou! Vraag je vrienden, vriendinnen of goede kennissen die wel bij voetbal zijn, hoe zij het vinden.

- Misschien zit je bij een andere voetbalvereniging in de buurt en heb je het niet naar je zin. Bezoek dan eens een training bij voetbalvereniging Boskant en ervaar hoe het daar is!

- Misschien zijn er in je vrienden- en/of vriendinnenkring nog meer dames die interesse hebben. Kom dan niet alleen, vraag die ook mee!

Binnenkort organiseren we een tweetal “open damestrainingen”. Dus als je zin hebt om eens een keer te “proeven”! Je bent van harte welkom.

Aanstaande woensdag 29 april al staat de eerste van de twee op het programma. Dat is al op heel korte termijn, dat beseffen we wel, maar hopelijk kun je er nog tijd voor vrij maken! De trainingen zullen gegeven worden door leden van onze selectie en worden gehouden op het veld bij de kantine. De trainingen starten om half 8 en duren tot 9 uur. De tweede trainingsavond is gepland op woensdag 20 mei, zelfde plaats, zelfde tijd.

Kom eens kijken en doe mee!!!!
Wie meer informatie wil, kan contact opnemen met Linda van Heesch (06-30237107) of Huub van der Zanden (06-22714266).