Crematiedienst Bert de Beer op donderdag 23 februari

dinsdag 21 februari 2017

Op 17 februari jongstleden is Bert de Beer, ondanks zijn 84-jarige leeftijd toch nog onverwacht, overleden.
Enkele dagen daarvoor was hij nog actief tijdens het rikken in de kantine van v.v. Boskant.

De crematiedienst zal voor alle belangstellenden worden gehouden op donderdag 23 februari om 9.30 uur in de Luxzaal van crematorium Rijtackers, Anthony Fokkerweg 150 te Eindhoven.

De avondwake is op woensdag 22 februari om 19.00 uur  in de H. Martinus kerk bij de markt in Sint-Oedenrode. Bert is thuis, in de Dommelstraat 69,  opgebaard. Na afloop van de avondwake is eenieder welkom om afscheid te nemen van Bert.

Met zijn overlijden wordt het rijtje van de vier oudste leden van onze vereniging, lid sinds de oprichting in 1949, toch wel stevig uitgedund.
Namens v.v. Boskant wil ik de familie veel sterkte toewensen bij het verwerken van deze droevige gebeurtenis.

Foto Bert de Beer01jpgBijgaand een foto van de vier oudsten, gemaakt tijdens het 60 jarig jubileum van onze vereniging. Helemaal links op de foto zit Bert.