Corona virus: deze week geen trainingen en wedstrijden bij vv Boskant

woensdag 11 maart 2020

Alle wedstrijden van v.v. Boskant en andere Brabantse voetbalclubs voor het komende weekend zijn afgelast. Hiermee volgt de KNVB het advies van NOC*NSF op om gehoor te geven aan de oproep om alle evenementen in Brabant tot en met maandag 16 maart af te gelasten en zeer terughoudend te zijn met sociale contacten.

De genomen maatregelen gelden tot en met maandag 16 maart. Daarna wordt de situatie opnieuw bekeken. De afgelaste amateurwedstrijden in Brabant zullen op een nader te bepalen datum worden ingehaald.

Om de verspreiding van het virus in te dammen roepen de Brabantse veiligheidsregio’s met klem op om de aankomende zeven dagen zo min mogelijk sociaal contact aan te gaan. Het bestuur van vv Boskant heeft daarom besloten dit advies serieus te nemen en alle trainingen van woensdag en donderdag geen doorgang te laten vinden. In het weekend wordt de situatie opnieuw bekeken en volgt een update voor volgende week. Ons standpunt zal mede afhangen van het advies van het RIVM en de KNVB.

Vanwege dit besluit zal ook onze kantine tot nader bericht zijn gesloten.