Competitievoetbal voor Boskant pas op 22 februari!

maandag 09 februari 2015

Slechts één team, Boskant 4, speelde afgelopen weekend een wedstrijd voor de competitie. Omdat er het volgend weekend, in verband met carnaval, geen competitie is, is het wachten op het weekend van 22 februari. Boskant 1 speelt dan thuis tegen DVG 1.

Om toch enigszins in het ritme te blijven, speelt Boskant 1 aanstaande donderdag 12 februari een oefenwedstrijd tegen 5e klasser Ravenstein 1. De derby thuis tegen DVG wordt dus voor Boskant 1 de eerste wedstrijd na de winterstop. Meteen een pittige wedstrijd! De eerste wedstrijd, begin oktober 2014, werd een 3-1 overwinning voor DVG. Een wedstrijd waarbij Boskant met name in de 1e helft duidelijk achter de feiten aan liep.

Ook Boskant 3 komt deze week nog in actie. Het wil met de (thuis)bekerwedstrijd tegen FC De Rakt 3 maar niet lukken. Een paar keer afgelast omdat het veld niet bespeelbaar was, en toen het dan eindelijk wel kon, moest er halverwege de wedstrijd gestopt worden omdat de verlichting dienst weigerde. Dinsdag 10 februari om 19.30 uur opnieuw een poging!

Afgelopen weekend zijn er in de poule van Boskant 1 twee wedstrijden gespeeld. De uitslag er van is verwerkt in de onderstaande standenlijst. Boskant bezet op dit moment de 6e plaats, 5 punten minder dan DVG dat plaats 3 bezet. Door een overwinning zal de aansluiting met de top 3 behouden blijven!

Stand Boskant 1 per 8-2-2015

Stand per 9 februariJPG