Boskant zaterdagavond op bezoek bij Nijnsel

maandag 10 december 2018

Geen voetbal afgelopen zondag. ’s Zaterdags ging het nog net met onze lichtvoetige jeugd, maar ‘s zondags moeten er toch wat meer kilootjes verplaats worden. En met het vele water wat er die nacht en ook ‘s zondagsmorgens nog gevallen is, bleek dat toch een te grote belasting voor onze velden. Rustdag dus.
Als het aan de KNVB ligt, wordt de afgelaste wedstrijd nog in 2018 gespeeld; Boskant 1 – SCMH 1 staat gepland op zondag 23 december om 14.00 uur

Boskant vervolgt de competitie aanstaande zaterdagavond om 19.00 uur met een uitwedstrijd tegen Nijnsel 1. Een pittig treffen tussen twee ploegen waarvan er één (Nijnsel), gezien de huidige tussenstand (10 wedstrijden gespeeld, 20 punten, 2e plek) en het voordeel van kunstgras, duidelijk de favorietenrol krijgt toebedeeld! Boskant moet het doen met een duidelijk minder ‘rapport’. Het bezet een gedeelde 12e plek met ‘slechts’ 10 punten uit evenzovele wedstrijden. Hoe het deze keer zal eindigen is natuurlijk vooraf niet te voorspellen, maar hopelijk wordt het een wedstrijd waar we met z’n allen (of wordt het slechts de helft?) flink van kunnen genieten.

Duidelijk is dat vv Nijnsel er van alles aan heeft gedaan om de 3e helft gezellig te maken!
Klik op bijgaande link voor meer info: https://www.vvnijnsel.nl/1/257/zaterdag-nijnsel-boskant/