Boskant wint de 3e editie van de MooiRooi schaal

zondag 16 augustus 2015

v.v. Boskant heeft de 3e editie van de MooiRooi schaal in de wacht gesleept. Een prima prestatie!
De basis voor dit resultaat werd afgelopen zaterdag gelegd toen tegenstander Ollandia resoluut met 6-0 aan de kant werd geschoven.
En toen op zondag Rhode (met een 4-0 overwinning tegen Nijnsel op zak), met 1-0 werd geklopt leek de buit al binnen. De laatste wedstrijd tegen Nijnsel, op het prachtige gloednieuwe kunstgras, ging echter met 3-0 verloren zodat het toch nog even wachten was op de uitslag van de wedstrijd Rhode-Ollandia.

Uiteindelijk behaalden Boskant, Rhode en Nijnsel elk 6 punten. Op basis van doelgemiddelde viel Nijnsel af. Boskant en Rhode hadden hetzelfde doelsaldo, maar omdat Boskant het onderlinge duel met 1-0 in haar voordeel had beslist, was de schaal voor de Boskanters.

Boskant speler Rens van de Wijdeven werd gekozen tot beste speler van dit toernooi, zodat de overwinning nog meer inhoud kreeg.

Een opsteker voor het naderende seizoen!

Winnaar MooiRooi schaal  2015 site jpgjpgDe spelersgroep van v.v. Boskant (foto Mooi Rooi)