Boskant speelt thuis tegen Essche Boys

zaterdag 21 april 2018

Morgen, zondag 22 april, staat voor Boskant de thuiswedstrijd tegen Essche Boys op het programma. De uitwedstrijd, gepland in de eerste helft van de competitie, is indertijd niet doorgegaan en wordt op woensdag voor Hemelvaart (pas) ingehaald!

Op papier lijkt Essche Boys de underdog. Het team bezet de laatste plek met 10 punten uit 18 wedstrijden, Boskant bezet plaats 6 met 33 punten uit 19 wedstrijden. Ondanks het grote puntenverschil zou het zomaar een wedstrijd kunnen zijn waarbij de tegenstander onderschat wordt! Hopelijk gaat dat bij Boskant 1 niet gebeuren. Trouwens ......... ze hebben nog wat goed te maken na de stevige nederlaag afgelopen zondag! De wedstrijd begint om half drie; om kwart over vier weten we meer!

De weersvoorspellingen zijn ook voor morgen weer erg zomers. Misschien wat minder voor de spelers, maar prima van toepassing voor de 3e helft. Want na afloop worden de 1e en 2e clubperiodes uitgereikt (dat hadden we nog tegoed!). En vanaf 6 uur is de bekerfinale AZ - Feijenoord in de kantine te bezichtigen.
DJ Lucas zorgt tussendoor (en na afloop) voor de muzikale noot!