Boskant speelt a.s. zondag uit tegen NLC’03

zondag 01 februari 2015

We zijn er met z’n allen onderhand wel weer aan toe! Geen oefenwedstrijden meer op zondag, maar het “echte werk”. Dus een compleet competitieprogramma voor aanstaande zondag 8 februari. Voor één week maar; het weekend erop is het Carnaval, dus dan wordt er ook niet gevoetbald.

Boskant 1 speelt uit tegen NLC’03 1. De thuiswedstrijd werd indertijd, onder ideale omstandigheden, een regelmatige overwinning van Boskant. Maar op de klei bij NLC’03 kan het zomaar anders gaan! Boskant 2 start thuis tegen Oss'20 3.

Voor onze jeugd begint de competitie pas weer op 28 februari.
Dus voorlopig staan voor deze categorie nog een aantal oefenwedstrijden op het programma.

Helaas zitten we nog midden in de winterperiode, de mogelijkheid dat er ook komend weekend niet of slechts beperkt wordt gevoetbald, is reëel aanwezig. We zullen zien.

Uitslagen senioren
WHV 1 - Boskant 1 1 – 2, Volkel 2 - Boskant 2 3 - 0