Boskant JO8 tweede in winterzaalvoetbalcompetitie

donderdag 15 maart 2018

Tien weken lang werd er op woensdagmiddag in de zaal gevoetbald door pupillenteams van de BRON-verenigingen (Boskant, Rhode, Ollandia en Nijnsel).
In totaal deden er 156 kinderen mee. Zeven ploegen JO9, acht ploegen JO8 pupillen en voor de eerste keer dit seizoen de JO7 die een competitie speelden in sporthal de Streepen.

De finale voor de JO8 werd gespeeld tussen PEC Zwolle (Boskant) en Feyenoord (Rhode). Deze werd met 1 - 0 door Feyenoord gewonnen in een spannende en goede wedstrijd.
Voor de JO9 hadden we 1 poule en daar werd Inter Milaan eerste. Bij de JO7 was iedereen eerste geworden. Iedere voetballer ging trots met een medaille naar huis.

Het was weer een gezellig toernooi en alles is goed verlopen. Dit mede dankzij de scheidsrechters Broer Voets, en Leo Evers die elke woensdagmiddag alles in goede banen leidden. Ook dank aan de ouders die zich hebben in gezet als leider(ster).