Boskant JO14 kampioen

zaterdag 08 oktober 2022

Door een 2-8 overwinning tegen Brabantia JO14-2 sloot de JO14 van Boskant de eerste fase van de jeugdcompetitie als winnaar af. Ook alle andere wedstrijden werden overtuigend gewonnen. Hoewel het dus maar een kleine competitie betrof, was er voldoende reden om de prestatie als een heus kampioenschap te vieren. De JO14 van Boskant bestaat immers voor het grootste deel uit JO12 en JO13 spelers, aangevuld met een paar ‘routiniers’. Fysiek is het team daardoor eigenlijk wekelijks de mindere van de tegenstander, maar door gewoon goed te voetballen is het dus toch gelukt alle wedstrijden in winst om te zetten. Een knappe prestatie die dan ook goed is gevierd in de kantine en natuurlijk op de platte kar door Boskant!

JO14 kampioen4be3b441 Ajpg