Boskant en Sander Janssen na dit seizoen uit elkaar

dinsdag 15 december 2020

Boskant gaat voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. In goed onderling overleg is besloten om de samenwerking met de huidige hoofdtrainer Sander Janssen na dit seizoen te beëindigen

Jansssen is bezig aan zijn tweede seizoen bij de vierdeklasser. Na een goede start werd het eerste seizoen afgebroken vanwege de coronamaatregelen en in het huidige seizoen speelde Boskant pas 2 wedstrijden, waarin 4 punten werden verzameld. Zowel Boskant als Janssen vinden het jammer dat de samenwerking tot nu toe voor een groot deel uit een voetballoze periode bestond en zijn er dan ook veel aan gelegen het huidige seizoen -mits de omstandigheden het toestaan - op een succesvolle manier af te sluiten.

Sander Janssen: “Door alle omstandigheden heeft mijn eerste anderhalve seizoen er wat anders uitgezien dan vooraf gepland. Hopelijk hebben de coronamaatregelen effect en kunnen we ergens na de jaarwisseling toch nog wat competitiewedstrijden spelen, want voor mijn gevoel ben ik hier nog niet klaar. Ik zou het hier heel graag samen met de groep mooi afsluiten om vervolgens een nieuwe uitdaging aan te gaan. Hopelijk kan ik wederom aan de slag bij een mooie club. De komende voetballoze periode kan ik daar eens rustig over nadenken".