Boskant bekert a.s. zondag tegen Margriet

donderdag 03 september 2020

De eerste bekerwedstrijd, uit tegen NLC’03 1, eindigde voor Boskant 1 in een 1-1 gelijkspel. Een teleurstellend resultaat gezien de vele (goede) kansen die het kreeg. Jim van der Zanden en Aimé Opheij met name kwamen op een gegeven ogenblik vrij voor doelman Thomas Fransen van NLC’03 maar wisten die mogelijkheden niet te benutten.

Zondag a.s. een nieuwe kans, thuis tegen 3e klasser Margriet 1. Meteen een pittige tegenstander dus. Voor Margriet is het de 1e bekerwedstrijd. De wedstrijd, thuis tegen Cito, is afgelopen zondag i.v.m. coronaregels niet gespeeld. Maar vlg’s info van het bestuur van Margriet kan de wedstrijd tegen Boskant gewoon gespeeld worden.

Boskant 2 wist de reserves van Sparta’25 tot aan de rust op 0-0 te houden, maar uiteindelijk ging de wedstrijd toch met 0-3 verloren. Zondag gaat het team op bezoek bij Mariahout 2 dat heer eerste wedstrijd met 3-5 winnend af sloot.

Voor onze jeugdteams die meedraaien in de bekercompetitie bleef de eerste wedstrijd zonder punten. Maar … zaterdag al krijgen ze de kans voor een revanche! Vanaf de JO12 (en lager) wordt gestart met de competitie.

NLC uit beker_8490 ajpg
NLC uit beker_8485 ajpg