Boskant 2 luidt de noodklok: wie volgt Ron op?

maandag 20 juni 2022

Omdat we de vacature van trainer/coach bij Boskant 2 voor volgend seizoen nog altijd niet hebben kunnen invullen, willen we graag een beroep doen op onze leden, supporters en andere mensen die v.v. Boskant een warm hart toedragen. Met de zomerstop en het nieuwe seizoen alweer voor de deur begint de situatie immers behoorlijk nijpend te worden. Diverse mensen zijn benaderd voor de functie, maar tot een oplossing heeft dit helaas nog niet geleid. Wie kan ons helpen, zodat dit leuke, jonge team ook volgend seizoen de begeleiding krijgt die het verdient?

Nadat Ron van Uden het 2e elftal (samen met afwisselend Jan van Boxtel, Ben Heijmans en GĂ©rard Eeuwes) de afgelopen jaren fantastisch heeft begeleid, is v.v. Boskant nu dus met spoed op zoek naar iemand (of meerdere personen), die dit team volgend seizoen op zondagen wil coachen en training wil geven op dinsdag en donderdag.

Ook als je niet dit hele pakket op je wil nemen, maar wel gedeeltelijk denkt te kunnen bijdragen (bijvoorbeeld op 1 van de genoemde dagen), dan komen wij erg graag met je in contact! Uiteraard staat er een passende vergoeding tegenover en ook zaken als wedstrijd- en trainingskleding, opleidingsmogelijkheden en uiteraard veel gezelligheid zitten in het pakket!

Boskant 2 klein_1756jpg

Boskant 2 is een leuke, jonge groep spelers van wie er een groot aantal op korte termijn de stap naar ons eerste team kunnen gaan maken. Voor de toekomst van de vereniging is het dus erg belangrijk dat er een goede begeleiding op dit team staat. Voor een nieuwe trainer/coach een mooie uitdaging om bij te dragen aan de ontwikkelingen van deze jonge talenten!

Heb je interesse in deze functie bij ons tweede elftal of heb je tips voor ons? Neem dan a.u.b. even contact op met onze technische commissie via info@vvboskant.nl of op 06-21815733. Nogmaals: doe dit a.u.b. ook als je bereid bent een deel van de functie op je te nemen!

Bedankt alvast!