Boskant 1 speelt donderdagavond oefenwedstrijd tegen Nijnsel 1

maandag 01 februari 2016

De vele regenval maakt dat het spelen van competitievoetbal op zondag slechts in beperkte mate doorgang vindt. Voor Boskant 1 stond afgelopen zondag de uitwedstrijd tegen WHV 1 op het programma, Nijnsel 1 speelde uit tegen Oirschot 1. Beide wedstrijden werden afgelast. Ook aanstaande zondag is er in verband met carnaval geen programma dus het was voorspelbaar dat er oefenwedstrijden gepland worden om het (competitie) voetbalritme op het gewenste peil te houden.

Een berichtje naar vv Nijnsel vanuit Boskant was voldoende om een oefenwedstrijd tussen beide vaandelteams te organiseren. Op het kunstgras van Nijnsel vanzelfsprekend. Voor diegenen die de wedstrijd willen bezoeken: de wedstrijd is gepland op donderdag 4 februari, aanvang 20.00 uur. Beide teams draaien goed mee in hun competities, natuurlijk met het verschil dat Nijnsel 1 één klasse hoger speelt.

In de klasse van Boskant zijn er afgelopen zondag drie wedstrijden doorgegaan. FC De Rakt 1 verloor thuis met 2-5 van SES 1, Berghem Sport 1 pakte met 1-0 thuis een nipte zege op Festilent 1 en WEC 1 moest thuis de punten laten aan Cito 1, uitslag 3-4.

Bijgaand de nieuwe standenlijst.

Stand Boskant 1 1-2-2016JPG

Klik op onderstaande link voor meer details.