A.s. zondag weer competitie, Boskant ontvangt DVG

zondag 15 februari 2015

Voor aanstaande zondag staat er voor alle teams weer een competitiewedstrijd op het programma. Voor de echte voetbalfanaten eindelijk weer een “normale” zondag.

De derby thuis tegen DVG wordt dus voor Boskant 1 de eerste competitiewedstrijd na de winterstop. Meteen een pittige wedstrijd! De uitwedstrijd, begin oktober 2014, werd een 3-1 overwinning voor DVG; een wedstrijd waarbij Boskant met name in de 1e helft duidelijk achter de feiten aan liep. Boskant bezet op dit moment de 6e plaats, 5 punten minder dan DVG dat plaats 3 bezet. Door een overwinning zou de aansluiting met de top 3 behouden blijven!

Om toch enigszins in het ritme te blijven, speelde Boskant 1 op donderdag 12 februari een oefenwedstrijd tegen 5e klasser Ravenstein 1. Boskant was duidelijk te sterk voor de vijfdeklasser en wist de wedstrijd met 5-1 in haar voordeel te beslissen. Boskant 3 leverde een uitstekende prestatie; tegenstander FC De Rakt 2 werd met 4-0 verslagen zodat Boskant 3 zich plaatst voor de kwartfinale van de beker.

Voor de jeugd is het nog even wachten. Voor hen begint de competitie een weekje later, op zaterdag 28 februari.

Uitslagen senioren
Boskant 1-Ravenstein 1   5-1