Afsluitingsavond op 25 mei

woensdag 22 mei 2019

Staat het al in uw agenda genoteerd? Op 25 mei vindt weer de jaarlijkse afsluitingsavond plaats.

Deze avond begint met een programma speciaal voor de vrijwilligers en de sponsoren en later op de avond kunnen alle overige leden van onze vereniging aansluiten.

Programma
Sponsoren en vrijwilligers zijn vanaf 19.00 uur welkom in onze kantine, waar we u zullen ontvangen met een welkomstdrankje. Het bestuur en de sponsorcommissie zullen een korte presentatie geven. Dit alles onder het genot van een drankje en een heerlijk buffet. Het diner thuis kunt u dus overslaan.

De aansluitende gezellige feestavond, waar na 20.30 uur ook de leden van v.v. Boskant zullen aansluiten, wordt opgeluisterd door DJ Donny. Hij draait voor jullie passende muziek op verzoek. In de loop van de avond zal ook tonpraoter Rien van Genugten een bezoek brengen aan deze feestavond om u te vermaken met een leuke buut, Boskantse grappen en andere slappe klets. Rien won dit carnavalsseizoen de 2e prijs op het Zuid-Nederlands Buutkampioenschap en veroverde er ook de ‘publieksprijs’. Dat wordt lachen!

Uiteraard zal er ook voldoende gelegenheid zijn informeel te spreken met onze sponsoren en vrijwilligers.

Aanmelden?
In verband met de korte termijn waarop deze activiteit plaatsvindt is het niet noodzakelijk dat u zich aanmeldt.
Sponsoren en vrijwilligers hebben per mail een uitnodiging ontvangen.
Heeft u geen uitnodiging ontvangen, terwijl u er wel een zou verwachten? Stuur gerust even een mailtje naar secretaris@vvboskant.nl dan helpen we je graag verder.

We hopen u op zaterdagavond 25 mei te mogen begroeten in onze sportkantine.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur en sponsorcommissie v.v. Boskant.