Afscheid van een vijftal selectiespelers bij vv Boskant

vrijdag 30 september 2022

Het is een goede gewoonte bij vv Boskant dat spelers, die na jarenlange dienst de selectie gaan verlaten, voor aanvang van de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe voetbalseizoen (wedstrijd Boskant 1 – Essche Boys 1) nog even in het zonnetje worden gezet. Een flinke klus voor Hoofd Technische Commissie Rudy Neggers, die dit jaar liefst 5 routiniers moest toespreken: v.l.n.r. Ron van Uden, Brett Veldkamp, Roy van der Linden, Joris van der Heijden en Maarten van der Linden.

Ascheid selectie 25-9-2022_4519 kleinjpg
Ron heeft als voetballer al langere tijd geleden afscheid genomen van de selectie, maar is direct daarna toegetreden tot de technische staf (als leider van Boskant 2) en had dus nog geen “officieel” afscheid genomen. Rudy refereerde bij iedereen aan anekdotes als  kampioenschappen en het feit hoe lang ze al trouw zijn aan de club. Dit blijven ze nog steeds in vrijwilligersfuncties en/of als speler bij de lagere elftallen. V.V. Boskant is hen (en hopelijk ook hun nazaten) dus gelukkig niet kwijt!
Hoewel ……. Joris, gaat zijn vriendenteam bij Rhode versterken. Maar zijn mooie blauw witte herinneringen kan niemand hem meer afnemen!

Ascheid selectie 25-9-2022_4529jpg
Ascheid selectie 25-9-2022_4530kleinjpg