90’s NOW in de kou! op 15 november

zaterdag 14 november 2015

Voor de tijd van het jaar is het momenteel vrij warm. Hiervan moeten we nog maar even goed gaan genieten, want als het aan de organisatie van ‘90’s NOW in de kou!’ ligt is het binnenkort gedaan met de aangename temperatuur.

Voor de komende thuiswedstijd van Boskant 1 op zondag 15 november mogen de winterkleren namelijk weer uit de kast. Hopelijk is dit alleen om het thema van die dag wat kracht bij te zetten en dienen de paraplu’s slechts als versiering. Toch zal een kop warme chocolademelk eenieder wel bevallen en misschien staat de erwtensoep ook al klaar.

Ongeacht de uitslag van de wedstrijd tussen Boskant 1 en SDDL 1 zal er daarna iets te vieren zijn. De eerste clubperiode van het seizoen zal die middag worden uitgereikt. Daarnaast zal het top duo Edo & Giel ons de muziek uit de jaren ‘90 ten gehore brengen. In die jaren zijn er vele muziekstromingen op gang gekomen, zoals grunge en britpop, maar bijvoorbeeld ook house, techno en happy hardcore. Onze DJ’s kunnen dus alle kanten op en we laten ons verrassen.

Maak op zondag 15 november in ieder geval wat tijd vrij voor een gezellige dag op het sportpark!