7x7 Familie- & Vriendentoernooi op Hemelvaartsdag!

woensdag 15 maart 2023

Het Hemelvaarttoernooi is al meerdere jaren een succes gebleken. Niet alleen op de groene mat, maar ook qua gezelligheid. Komend jaar is er weer een familie-vrienden-bedrijven-voetbaltoernooi voor 7-tallen met minimaal 1 dame in het team!

Hemelvaartsdag valt dit jaar op donderdag 18 mei. Om 10 uur ’s morgens starten we bij op de velden van vv Boskant met de eerste poulewedstrijden. Ook dit jaar willen we er weer een sportieve happening van maken. Wij als organisatie kunnen dat natuurlijk niet alleen, daarvoor zijn ook deelnemers nodig.

Bij de laatste editie deden er 17 teams mee, dit jaar willen we graag nog meer teams erbij hebben dus motiveer iedereen om ook mee te doen. Een team wordt gevormd door minimaal 1 of meerdere dame(s) en heren (inclusief keeper/keepster). Er wordt gespeeld op een half veld.

Verdere details (spelregels, indeling, finalewedstrijden enz.) moeten nog definitief worden vastgesteld en zullen tijdig aan de deelnemende teams worden bekendgemaakt.

Kom op 18 mei, Hemelvaartsdag, naar ons sportpark en neem deel aan het 7 tegen 7 toernooi!

Stel snel een team samen en meld je aan.

Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen en in te leveren bij Thijs van Asveldt of te mailen naar thijsvanasveldt@hotmail.com.

Inschrijfformulier