30+ damescompetitie komende vrijdag van start

woensdag 21 september 2022

Komende vrijdagavond is de aftrap van een nieuwe 30+ damesvoetbal competitie, waaraan ook een Boskants team zal deelnemen.

In deze competitie wordt er op enkele vrijdagavonden, telkens afwisselend op het sportpark van één van de deelnemers, een soort klein toernooitje gespeeld.
Op ons eigen sportpark De Scheken zal komende vrijdag, 23 september, de eerste ronde plaatsenvinden. De wedstrijden duren 15 minuten.
De deelnemers zijn: v.v. Boskant, Heeswijk/Avestyen/WHV, WEC, Nijnsel/TVE Reclame en Irene.

De eerste wedstrijden beginnen om 19:30 uur en de laatste worden om 21:30 uur gespeeld.
Voor het volledige speelschema van Boskant, zie het programma: https://vvboskant.nl/wedstrijden/programma

Tijdens en na afloop van de wedstrijden is onze kantine uiteraard geopend en is er ruimte voor een gezellige derde helft, met onder andere de welbekende jukebox, waarmee iedereen zijn of haar favoriete nummers op kan zetten!

Graag zien we iedereen vrijdagavond op ons sportpark om de eerste speelronde van het toernooi tot een groot succes te maken!