26 mei: 7x7 Toernooi, meld je nu aan!

donderdag 24 maart 2022

Het hemelvaart toernooi is al meerdere jaren een succes gebleken. Niet alleen op de groene mat, maar ook qua gezelligheid. Na 2 jaar afwezigheid is er in 2022 weer een familie-vrienden-bedrijven-voetbaltoernooi voor 7-tallen met minimaal 1 dame in het team!

Hemelvaartsdag
valt dit jaar op donderdag 26 mei. Om 10 uur ’s morgens starten we bij op de velden van vv Boskant met de eerste poulewedstrijden.  Ook dit jaar willen we er weer een sportieve happening van maken. Wij als organisatie kunnen dat natuurlijk niet alleen, daarvoor zijn ook deelnemers nodig.

Bij de laatste editie deden er 16 teams mee, dit jaar willen we graag nog meer teams erbij hebben dus motiveer iedereen om ook mee te doen. Een team wordt gevormd door minimaal 1 dame en 6 heren (inclusief keeper/keepster). Er wordt gespeeld op een half veld.

Verdere details (spelregels, indeling, finalewedstrijden enz.) moeten nog definitief worden vastgesteld en zullen tijdig aan de deelnemende teams worden bekendgemaakt.

De kosten voor families, vriendengroepen en bedrijven zijn € 10,00 per team. Dit moet worden voldaan op 26 mei.

Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen en uiterlijk zondag 15 mei in te leveren bij Thijs van Asveldt. Dit kan zowel uitgeprint op papier, via Whatsapp (0611976878) of te mailen naar thijsvanasveldt@hotmail.com.

Inschrijfformulier