20 april: Sponsor- & Vrijwilligersavond

dinsdag 17 april 2018

Vrijdagavond 20 april a.s. wordt door onze vereniging een sponsor- en vrijwilligersavond georganiseerd. Alle sponsoren en vrijwilligers zijn deze avond van harte welkom in onze kantine om er een gezellig avond van te maken.

U bent van ons gewend dat wij deze avond organiseren aan het eind van het lopende voetbalseizoen, maar door het strakke wedstrijdschema van de KNVB en het dientengevolge opschuiven van andere evenementen hebben we moeten besluiten de avond al eerder in het seizoen te plannen.
Vrijwilligers en sponsoren zijn in een eerder stadium al per mail uitgenodigd, maar mocht u deze mail gemist hebben kunt u zich alsnog aanmelden via info@vvboskant.nl.

Programma
Als vrijwilliger of sponsor bent u vanaf 20.00 uur welkom in onze kantine, waar we u zullen ontvangen met een welkomstdrankje. Het bestuur en de sponsorcommissie zullen een korte presentatie geven. Dit alles onder het genot van een drankje en later op de avond een heerlijk tapasbuffet. De gezellige feestavond wordt opgeluisterd door de band Mr. Teab; een regionale band met muziek uit de jaren ’90 en ’00.

Uiteraard zal er ook voldoende gelegenheid zijn informeel te spreken met andere vrijwilligers en sponsoren.

Een aantal van u zijn behalve sponsor ook vrijwilliger. Indien u zich als vrijwilliger heeft aangemeld, dan hoeft u zich als sponsor niet nogmaals aan te melden.

We hopen u op vrijdagavond 20 april te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur en sponsorcommissie v.v. Boskant.