Winterweer gooit voorbereiding in de war

maandag 26 januari 2015

Het is afgelopen weekend weer flink improviseren geweest. Ook voor de kunstgrasvelden die net op zaterdag een dun laagje sneeuw cadeau kregen.

Hopelijk draait het weer een beetje bij zodat er komend weekend wel gevoetbald kan worden. Voor de lagere teams en de dames staat, na een lange winterstop, alweer de eerste competitiewedstrijd op het programma. De selectieteams kunnen nog een keer oefenen, voor hen begint de competitie een week later.
Boskant 3 moet trouwens al eerder aan de bak, zij spelen aanstaande donderdag thuis de voor de winterstop afgelaste bekerwedstrijd tegen FC de Rakt 2.

De gestaakte wedstrijd Boskant 1-Cito 1 is door de KNVB omgezet in een gelijkspel. Bijgaand de aangepaste standenlijst.

Stand per 26 janJPG