Veel leden trouw aan vv Boskant

maandag 15 januari 2018

Het was gezellig druk tijdens de nieuwjaarsreceptie van v.v. Boskant. Een prima aankleding voor de liefst 8 jubilarissen die door het bestuur, in de persoon van Ron van Breemen, deze middag in het (winter) zonnetje zijn gezet. Ron had zich terdege verdiept in de Boskant-carrière van de jubilarissen en trakteerde zowel de jubilarissen als de aanwezigen op soms verrassende anekdotes. Feiten rondom de twee leden, Peter Beekx (helaas verhinderd deze middag) en Wilco Verhagen bleken vanwege hun 40-jarig lidmaatschap voor Ron nog te overzien, maar voor het zestal 60-jarige jubilarissen heeft hij toch wat dieper moeten graven! Ruim 360 jaar Boskant historie kreeg hij te “verwerken”. Verdeeld over 6 personen, die, geen enkel uitgezonderd, elk op hun manier een flinke bijdrage hebben geleverd aan het wel en wee van onze voetbalvereniging. Niet alleen als actief voetballend lid, maar veel meer nog als actief vrijwilliger. In allerlei vormen: ondersteunend bij de jeugd, actief als bestuurder en vooral op allerlei plekken en bij allerlei activiteiten iemand met opgerolde mouwen! Want bij Boskant was er altijd “werk aan de winkel” en ruimte voor zelfwerkzaamheid, vroeger zo mogelijk nog meer dan tegenwoordig! Een aantal van hen zijn op een of andere manier nog actief bij de vereniging en tonen nog steeds een hoge mate van betrokkenheid t.a.v. het reilen en zeilen van de vereniging.

Tijd om die personen aan u voor te stellen. Meteen maar op volgorde van hun positie op onderstaande foto.

2018 Nieuwjaarsreceptie-3240Ajpg Zittend v.l.n.r.: Wim van Hastenberg (Jzn), Ad van der Velden, Bert de Koning.
Staand v.l.n.r.: Jan van Hastenberg (Dzn), Ad van Hastenberg (Fzn), Leo van der Heijden en Wilco Verhagen (40 jr. jubileum). Peter Beekx ontbreekt in het gezelschap.

Binnenkort verschijnt de wintereditie van ons clubblad De Bal Is Rond. We zullen dan terugkomen op dit feestelijk gebeuren en wat dieper ingaan op de vele activiteiten die we bovengenoemde personen kunnen toewijzen!