Uitnodiging Sinterklaasfeest za. 25 november

donderdag 02 november 2017

Voetbalvereniging Boskant nodigt alle mini’s, JO-7 , JO-8 en JO-9 en kinderen t/m 8 jaar van onze senioren uit, om het Sinterklaasfeest in de kantine bij te wonen.
De broertjes en zusjes (t/m 8 jaar) van de mini’s, JO-7 , JO-8 en JO-9 mogen ook komen.

De bijdrage voor niet-jeugdleden bedraagt €7,00 per kind. Voor onze jeugdleden zijn aan deze middag geen kosten verbonden.

Deze gezellige middag vindt plaats op zaterdag 25 november in de kantine, aanvang 15.45 uur.

Kinderen die nog geen uitnodiging met kleurplaat hebben ontvangen kunnen die hieronder downloaden.
Let op: het formulier (plus, indien van toepassing, €7,00) moet uiterlijk 10 november zijn ingeleverd bij Denise van Breemen (Beukenstraat 39) of Wilma Kuipers (Vernhout 5) in Boskant.
Coördinatie van deze activiteit is in handen van Wilma Kuijpers en Suzanne Vogels, voor vragen en opmerkingen kun je altijd bij hen terecht.

Kleurplaat Sinterklaas