Tygo Saris pupil van de wedstrijd

maandag 01 mei 2017

Tijdens de wedstrijd Boskant 1 – SCI 1 was Tygo pupil van de wedstrijd. Natuurlijk vond hij het jammer dat de wedstrijd door Boskant 1 niet gewonnen werd, maar verder  was het een hele leuke middag.

Tygo speelt zelf in de J onder 11. Daar kan Tygo op verschillende posities prima uit de voeten. Om de week staat hij op doel. Hij is niet bang en heeft al veel ballen gestopt dit seizoen. De weken dat Tygo voetbalt staat hij meestal op het middenveld, waar hij met zijn loopvermogen en techniek van grote waarde is voor het team. Met mooie passes weet hij zus Noa dan vrij te spelen.

Jan van Hastenberg (de bekende oud-doelman van Boskant 1) is zijn grote idool, dus samen op de foto was natuurlijk helemaal top!

Foto Jan en Tygo_01jpg