Pupil van de wedstrijd: Luuk Vullings

vrijdag 11 mei 2018

Bij de thuiswedstrijd van Boskant 1 tegen Keldonk 1 afgelopen zondag was Luuk Vullings pupil van de wedstrijd. Luuk speelt zelf in de JO10 en daar toont hij zich van alle markten thuis. Je kunt hem overal op het veld terugvinden om ballen te veroveren, passes te versturen, maar vooral ook om heel veel doelpunten te maken. De meeste van flinke afstand met rechts, maar ook voor een treffer met het linkerbeen draait hij zijn hand niet om. Z’n favoriete plek op het veld is mid-mid. Op gezette tijden wil Luuk ook altijd een wedstrijdje keepen, maar niet zelden heeft hij daar in de rust weer spijt van en wordt er gauw van tenue gewisseld!

Luuk pupil vd wedstrijd 6 mei 2018-5830jpg
Luuk vond het leuk om een wedstrijd van Boskant 1 vanaf het begin tot het einde te mogen meemaken. Alleen vond hij het jammer dat Boskant de wedstrijd niet gewonnen had!