Programma familievoetbaltoernooi bekend

dinsdag 12 mei 2015

Aanstaande donderdag, Hemelvaartdag, wordt op de velden van onze vereniging voor de 24e keer het familievoetbaltoernooi georganiseerd.

Voor dit jaar hebben 8 teams ingeschreven:

1. Fam. Van de Wijdeven
2. Fam. Van de Biggelaar
3. Fam. Van der Heijden/van der Linden
4. Fam. Van der Heijden/Veldkamp
5. Fam. Brans
6. Fam. Schepens
7. Fam. Versantvoort
8. Fam. Rovers

De teams spelen elk 6 wedstrijdjes van 25 minuten. Nadat deze “voorronde” is afgelopen wordt de stand opgemaakt. De nummers 7 en 8 nemen daarna 11 penalties voor de 7e en de 8e plaats, de nummers 5 en 6 voor de 5e en 6e plaats, enz.
Naast een wisselbeker is er een beker voor het meest sportieve team (bepaald door de scheidsrechters).
Het toernooi begint om 10.00 uur. Graag tijdig aanwezig.

Wedstrijdprogramma familievoetbal 2015JPG
Als 2e activiteit is voor de teams het “Kratje schieten” georganiseerd. Alle deelnemers kunnen in een aantal pogingen schieten op bierkratjes die zijn opgehangen/geplaatst in een doel. Elk geraakt kratje levert een aantal punten op. Een uitdaging om elkaars traptechniek te vergelijken. Het schema voor deze activiteit wordt om donderdag uitgereikt. De winnaar van deze activiteit ontvangt een aantal consumptiebonnen.

Kratje schieten 01jpg